dissabte, 16 de maig de 2009

Felicitat

"Hi ha dues maneres de ser feliç a la vida. Una és fer-se l'idiota i l'altra, ser-ho."

Sigmund Freud



Vist així, em temo que mai no podre ser feliç. I em sap greu. Però un cop llegit això, penso que ja sé el motiu de la meva incapacitat per ser feliç gaire estona seguida i per notar-ne el seu regust un cop he assaborit la felicitat. La part positiva és saber que no sóc idiota i que tampoc no ser fer-me'n. El meu cap va més enllà i qüestiona les coses que ni tan sols sé si passaran i miro el meu voltant amb ulls crítics i no sempre prou benevolents. M'enriqueixo l'ànima amb pensaments inútils que em fan créixer. Sé que no sóc idiota perquè hi ha massa gent que no m'entén.

2 comentaris:

Virgínia ha dit...

Boníssim.
la teva reflexió em sembka molt encertada

Virgínia

Mercè ha dit...

Gràcies. Sé que la comparteixes.