dimarts, 27 de juliol de 2010

Hores de vacances


Fa dies que les vacances s'han instal·lat a la meva vida i mira, m'hi trobo la mar de bé. Veig entrar les hores per la finestra, em saluden, passen, tranquil·les, cap a la terrassa i allà s'asseuen a la cadira i em fan companyia. De vegades em troben treballant o cuinant o llegint o endormiscada o amb amics o jugant a cartes... i es queden al meu costat, com qui no vol. De moment sembla que no tenen pressa per marxar i ja em va bé. I és que quan aquestes hores s'entesten a marxar, ja pots tancar portes i finestres, que se'n van sense ni dir adéu.
Ara, però, són aquí. Les estic veient prenent-se un granissat de llimona esperant que surti a compartir amb elles el gust àcid de la fruita groga i refrescant. Es mostren relaxades i diuen que si no hi vaig, pitjor per mi, que quan sigui el moment marxaran per on han vingut i que fins l'any vinent.
Cada dia igual, però diferent. Així són les vacances que m'agraden. Les que no tenen pressa, les que em deixen viure, les que llenço minuts a les escombraries, les que recupero en imatges i en records, les que porten xancles i les que porten talons, les de gelats a la fresca després de caminar per la ciutat mig buida, les de rialles a mitja nit, les d'horaris embogits, les de gaudir dels instants de vent, les que no volen deixar de ser vacances perquè són pausades.
Com a mi m'agraden.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Vale, guai.
A.P. pasando de todo, pq se va...

Mercè ha dit...

Y yo que me alegro por vosotros. Un poco de envidia, si. Pero pronto nos vemos allí donde vosotros sabeís y nosotros conocemos. Besos mil.

Mercè ha dit...

Y yo que me alegro por vosotros. Un poco de envidia, si. Pero pronto nos vemos allí donde vosotros sabeís y nosotros conocemos. Besos mil.

maria ha dit...

Hores de vacances que també entren per la nostra finestra i ens fan companyia. Sabem que han passat per casa vostra i en expliquen com esteu. M'agrada.
Maria

Mercè ha dit...

quina Maria ets?

Anònim ha dit...

Aquesta tarda m’avorria i he trobat una nena a la finestra. He començat al juliol 2010 i ara acabo al juliol 2008 Gràcies per aquesta estona.
Marta, la germana de la Glòria.

Mercè ha dit...

Gràcies a tu per entrar per la finestrai tan de bo hagis passat una bona estona. Espero que hi vinguis tot sovint. Un petó per a tu i un altre per la Laura.

Anònim ha dit...

a mi les hores de vacances m'ignoren...però quan les enxampi les penso espremer al màxim!!
gaudeix-les tu que pots!!
petonets tietee!!

maria ha dit...

quina Maria sóc?????
la Roca, quina altra podria ser?